Okey...

7/07/2008 12:59:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har jag verkligen ansträngt mig för att Rösta på Roger. Men det var inte riktigt så enkelt som jag trodde. Först fick jag bli medlem i en Gay-community. OK, det kan jag väl tänkte jag. Roger är ju trots allt "kompis" med kronprinsessan och faktiskt den som fick henne att göra sitt första officiella besök just här i Norsjö. Det var ju ganska "stort" vill jag minnas.

Efter att ha fyllt i ett långt formulär, läst diverse förmaningar om att vara heterosexuell medlem så blev jag till slut medlem. Loggade in och vad får jag se? Jo, att det är en halvtimmes kö för att ens komma in på sidan!

Nåväl, jag väntade snällt och kom ju in till sist. Väl inne fick jag läsa ännu ett brev om att jag inte skulle sexragga på några av motsatt kön etc... eftersom jag är hetero men att jag var SÅ välkommen ändå. Jag letade upp Royal Roger och vad får jag se? Det kostar 50 spänn att rösta!

Jag visste ju att det skulle kosta ett SMS, men inte att SMS:et skulle kosta 50 kronor. Alltså, Roger är duktig, han har fixat mycket på sin tid i Ungdomsrådet i Norsjö och nu är han dessutom chefsredaktör för tidningen Queen och någon bok har han hunnit skriva om någon kunglighet också. Dessutom gillar jag ju välgörenhet och överskottet går till Läkare mot AIDS. Jag vill ju gärna ge honom ett röst och fonden ett bidrag... men 50 kronor. Hm, det måste jag tänka på en stund.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers