Mardrömmar...

7/24/2008 09:51:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

...nu har jag haft mardrömmar tre nätter i rad. Undrar vart dem kommer ifrån? Jobbigt är det då och inte vaknar man utvilad precis. Detaljerna vill jag inte ens gå in på men första natten var det någon som förvred mitt huvud så jag var i någon slags hypnos och hade ingen egen makt så att jag kunde ha skadat mina nära riktigt illa. Andra natten var som en skräckfilm, det var en psykopat som mördade folk här i trakten, sedan hade vi klass fest och personen i fråga var med - frågan var bara vem. Det skulle jag räkna ut, samtidigt som jag var nästa offer och livrädd. I natt var det mera stressigt än läskigt, jag och J var ute på ett uppdrag (som vi ska på om en vecka ungefär). När vi kom fram så blev vi skickade vidare på ett annat sälle, men vi hade hunnit lasta ur grejorna och det kom vi inte ihåg förrän vi kom till det andra stället. När vi skulle vända tillbaka började alla andra komma och det var bråttom om vi skulle hinna. J var HELT hopplös, hur jag än tjatade så skulle han bara fixa något innan han satte sig i bilen och tiden bara rann iväg. Jag var så stressad så det var inte klokt och när jag vaknade var jag alldeles svettig och uppe i varv... Jaha, hur ska man tolka det här?

Hade förresten en skräckupplevelse igår kväll också. Körde hemåt och kikade i backspegeln för att se om Olivia sov. Vi har precis satt upp en spegel bak, så att man kan se henne i den bakåtvända stolen i baksätet. Hur som helst, så kikade jag bakåt och såg något som rörde sig, lite snett ovanför Olivia. Tyckte det var konstigt, det så ju ut som om det satt någon i baksätet, eller bagaget. Baloo var ju med, men inte kunde han sitta så högt upp? Kikade igen och nu var jag säker. Det var ett bakhuvud jag såg! Riktigt läskigt, jag blev skiträdd och hann tänka att det var ett spöke som åkte med i bilen, eller en psykopat som smugit sig in och satt i baksätet.... tills jag insåg att det var JAG! Hahahaha.... såklart. Jag ser ju framsätet i spegel och det är ju jag som sitter bakom Olivia.... Man är ju klurig som få.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by lillebror on 24 juli 2008 kl. 11:25

Undrar vem du är släkt med?! Din mor kanske :P

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers