Shake it baby

7/19/2008 05:21:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår kväll när jag nästan precis hade somnat så knuffade Johan mig i ryggen. Han pekade på ljuskronan över vår säng, vars "kristaller" vibrerade kraftigt. "Det där ser INTE bra ut... jag gillar inte alls det där" Jag fattade inget. "Det där betyder att huset vibrerar" sa han. Jag varade att det nog bara var vinddraget från när han gick isäng (vilket han gjort precis innan). Eller så var det en mindre jordbävning bara, en sån som man aldrig känner. Johan vände ryggen mot mig och somnade. Där låg jag kvar, nu klarvaken, och stirrade på kronan som efter en bra stund stannade. Efter det kunde jag inte somna. Klart det bara var vinddraget, men visst är det helt jävla typisk. Johan väcker mig och jagar upp mig, sedan somnar han själv och lämnar mig att ligga och grubbla i natten... ha ha.

 

En video från en annan bra sommar....den efter the summer.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by lillebror on 19 juli 2008 kl. 17:51

du ska ju inte glömma "fell inlove with an alien"

Comment by Hanna on 20 juli 2008 kl. 10:46

Men DEN var ju först ut såklart!!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers