.tisdag

10/18/2011 08:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har jag suttit på Hemnet och kikat och fantiserat. Drömt mig bort lite.

Sen kommer Johan alltid och spräcker bubblan. Nehedå vi har det så bra här.

Tråkmånsen. Och han har ju rätt på sätt och vis. Men det finns ett stort MEN.

Till något annat. Jag och Tyra har bara softat inne idag. Det har varit ganska skönt. Jag var så trött i morse så jag sov faktiskt på förmiddagen med henne.

Rufus har också vara softat inne och varit ut väldigt snabbt bara i dåligvädre. Men vid tvåtiden började han må dåligt. Sen har han bara kräkt och kräkt och kräkt. Slö och vi har inte kunnat få i honom något att dricka ens en gång. Så han är faktiskt hos veterinären nu. Förhoppningsvis är det inget allvarligt, men små valpar blir så fort uttorkade och hans allmäntillstånd var så påverkat så det kändes bättre att åka in nu ikväll. Lille plutt.



Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers