.helgen

10/09/2011 09:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Helgen som varit i korthet:

Fredag brann mitt promenadband upp. Sen ägnade vi kvällen åt fika, prat och Idol med De Bästa. Som jag har längtat.

Lördag vaknade vi i soffan till en vacker dag. Går inte sova i brända sovrummet. Tog med mig kidsen på utflykt till en lekpark. Mormor och morfar lockade ännu mer så snart drog vi oss dit. Hängde där hela san medan pappan plöjde åkern hemma. Fick oss nybakta bullar och middag när Johan anslöt.

Idag har vi tagit ner sommarhagen, jag promenerade 5km på 50 minuter och sen har vi hängt hos barnens farmor och farfar, där vi också fick oss middag. Glassig helg detta. Ryktet säger att det snöat här i trakten idag. Tyvärr hann inte Olivia se. Hon längtar SÅ efter vintern och jag önskar jag fick känna den där barnsliga förväntan som ligger i luften. Jag känner bara att det ska bli hemsk jobbigt och tungt med vinter nu och önskar jag hade lyckopiller för att ta mig igenom de närmaste 6 månaderna.



Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers