.operation

10/06/2011 06:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har jag varit med om en helt surrealistisk upplevelse. Skulle ju bara operera bort lilla Ove!



Hade nog inte väntat mig att det skulle vara så Hi-tech. Av med alla kläder och smycken.


Rullas på bår genom sjukhuset, mössan på, in i en stor op-sal, täckas med papper och så flera läkare och sköterskor. Men det gick bra, tog 45 minuter och Ove är borta. Exakt vad Ove är, får jag veta då han legat i mikroskop. Men harmlös typ i alla fall. Inkapslad. Och nu borta.



Hoppas jag inte sprängt stygnen...skulle blåsa upp en ballong åt Olivia då det började blöda.

Nu VILAR jag. Akuttrött och tungt huvud. Orkade faktiskt knappt köra hem från Ume, fick stanna och sova på vägen (i bilen..)!

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers