.lyxproblem

10/19/2011 01:44:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har sådana lyxproblem alltså. Högt, högt upp på min önskelista är en ridbana. För som det är nu, så fungerar det inte alls bra. Jag måste passa in min träning till 3 barn och en make. Dessutom måste jag ta hänsyn till vädret eftersom jag bara har gräs att rida på. Det är absolut livsfarligt att slira runt på nu. Framförallt är jag rädd att någon häst ska skada sig. Nu behövs verkligen konditionsträning också, att nöta på i sakta mak har sina poänger också men inte i all oändlighet. Hästar har stora lungor och behöver konditionsträna för att må bra. Tack och lov för lösdriften, det underlättar ju lite. Det är verkligen inte så lätt att hitta en stund då det fungerar, då Svante och Tyra sover länge nog samtidigt, eller då J är hemma i dagsljus, och då vädret är torrt. Så därför längtar jag faktiskt efter lite vinter, för då är man åtminstone lite, lite mindre beroende av vädret. Tror jag?



0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers