.söndag

6/13/2011 12:13:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tråkigt väder och vem vill sitta inne? Vi tog mormor med oss och lämnade O hos morfar. Hamnade i stan och shoppade lite, mest nödvändigheter. Som som klädnypor, barnskor och presenter. Och nagellack. Bra dag faktiskt.

Från fotoskörden sen sist:



Igår. Tummen.




Cool, snygg affisch. Stig Larsson goes international.




BHD. Bad Hair day? Var det så jag tänkte igår kväll?




Svante på hemresa idag. Jobbigt att shoppa skor. Idag blev det vitgröna med tre ränder. Springarskor. Har aldrig sett någon springa så snabbt ut ur en butik! Såg nog kul ut när jag rusade efter med Tyra i maxicosin i högsta hugg.




Flashback från i vintras. Vilket påminner mig om något jag måste göra imorgon. Inget spännande, inget hemligt jag bara kom på en sak som inte var värt att skriva här. Så den här utläggningen var minst sagt onödig.

Har en länkkärlek att dela med mig av. Kommer imorgon! Godnatt.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers