.länkkärlek del 2

6/05/2011 10:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Onekligen bloggar alltid lättsamt och bra. Nu när hon alldeles nyss blivit tvåbarnsmamma till en alldeles egen Svante (!) så bloggar hon underhållande och med stor igenkänningsfaktor om mammalivet. Igår skrev hon:

"Kära internet,

jag har ett förslag. Förlaget är: UPPDATERA DIG OFTARE, FÖR FARAO! Jag (och säkert många andra mjölkkossor/levande nappar/ständigt bebismatande föräldrar) skulle verkligen uppskatta det. Speciellt nattetid, m'kej? Det är faktiskt astrist att sitta i sängen och amma med iphonen som enda sällskap miss i nassen och upptäcka att INGENTING har hänt på internet sedan förra gången man kollade. Herregud, det är ju nästan så man får ta till bok för att roa sig. Ska det verkligen behöva vara så? Va?

Vänligen skärp dig.

Puzz!"

Läs bloggen HÄR.

Det är förresten tack vare ovan nämnda usla helguppdatering som jag får ta till gårdagens inlägg till min länkkärlek. Det gäller att hålla go'bitarna i huvudet till en bloggfattig dag.

P.S. Två barn skrev jag! Den andra heter Rufus. Jag som inte fick igenom Rufus när min Svante skulle namnges... Det är så gulligt. D.S.


0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers