.sommarlovet

6/16/2011 03:08:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag börjar sommarlovet. Barnen tar ledigt från dagis, jag från bloggen. Det ska bli skönt. Behöver lite ny inspiration. På sommaren är det ändå ingen som läser.

Började dagen redan halv ett i morse då Bella ramlade ur hagen. Hon blev lite övertaggad med nya hästgrannar... Men nu flyttar jag hästarna lite ett par veckor så lyckan över polarna på andra sidan varade inte så länge.

I sommar ska vi resa lite, kanske måla lite och greja med allt det där som aldrig blir av. Ska till exempel plantera den vackra mörkröda pionen Buckeye Belle. Bellas namne. Inga stora projekt men många små. Hoppas få hänga lite med släkt och goda vänner, och så hoppas jag på massor av sol och värme förstås.
Känns nästan vemodigt att ta lite sommarlov så här, även om det bara är ledigt en stund.

Vi börjar lovet stort med massor av firande. På måndag fyller Johan jämnt och han har lite ångest. Men 30 är ingen ålder! Vi tjuvstartar firandet redan i helgen. Sen fyller min mamma år, och så är det midsommar och på midsommardagen blir Olivia fyra!
Sen fyller kusinen och vi ska ju åka bort också, lite släkt kommer på besök och sen fyller min lillebror år, och Svante blir två! Svärmor fyller jämnt och sen är väl sommarlovet slut gissar jag. Det blir en enda lång fest!











önskar alla en riktigt lång och härlig sommar! Simma lugnt.

Etiketter: , , , , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers