.dagensdubbel

6/13/2011 02:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: värme. Jag fryser sönder just nu.
DAGENS KLÄDSEL: samma som igår. Om det säger någon något.
DAGENS SMINK: Inget
DAGENS FRISYR: fläckvis kal
DAGENS HÄNDELSE: att få se våran lillkisse på nätet, upphittad. Buskatt.
DAGENS LÅT: "lille katt" by Svante
DAGENS PLANER: måste planera kalas för J i helgen.
DAGENS SAKNAD: Helgen som var -vädret!
DAGENS DUMMASTE: att jag trodde att jag dragit på värmen i huset. Det hade jag alltså inte. eller så är det jag, för jag nekade Olivia glass och tydligen så är jag dum!
DAGENS SJUKA: telenätet. Som vanligt.
DAGENS DROG: ska bli kaffe sen. Är alltså väldigt "clean" än så länge.
DAGENS ROLIGASTE: Att Hedvig är återfunnen. Även om bi inte fått hämta hem henne ännu.
DAGENS FAVORIT: Lunchen skulle lätt kunna bli en favorit. Den var god.
DAGENS KÖP: handlade alldeles nog igår.
DAGENS HUMÖR: okey.
DAGENS 'PÅ GÅNG': väntar på posten, hoppas på en kul leverans! Och nu kom den!


[ SENASTE ]
1. Kompis du träffade: Lissan före helgen? Ingen sen? Tror inte det... Bara telefonkontakt.
2. Personen du pratade med: Olivia nyss.
3. Du fick SMS av: Posten
4. Du kramade: Olivia (bara hon som är vaken)

[ IDAG ]
5. Kläder: jeans och tunika/klänning 6.Bättre än igår: humöret

[ IMORGON ]
7. Är det: tisdag. 8. Planer: borde baka något inför uppkommande födelsedagar.
9. Något tråkigt som händer imorgon: hoppas inte.

[ FAVORIT ]
10. Nummer: 21
11. Färg: Grönt
12. Årstid: Vårvinter och sommar
13. Saknar du någon? Drömde om Karin i natt.
14. Humör för tillfället? Okey.

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde idag: ammade Tyra.
16. Vad åt du sist?brie,kassler,keso,ruccols,balsamico,honung.
17. Vad irriterar du dig på? Att jag är så låst med Telia är det fungerar så dåligt. Känns som 1900-tal, inte 2000-tal.
18. Tror du på distansförållanden? Ja
19. Vem tänker du på just nu? Hedvig
20. Tror du att personen tänker på dig med? Jag tror inte katter tänker så. Men hon längtar nog hem till sin trygghet. 21. Vart reste du sist? Definiera resa.. Sist vi övernattade borta var hos Jennie och Cesar. Och fina barnen Kevin och Catalina. En av de abdolut finaste och genuint godhjärtade människa jag känner heter förresten Cathalina. Hon bor i Tyskland och jag har inte träffat henne på fem år... Det är trist. 22. Vad gjorde du igår kväll?
Dog i soffan en stund efter en lång dag på stan. Tur barna somnade snabbt igår! Inget spring - det gillar vi.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Min mamma tror jag. Mest.. till utseendet iaf. Inte till längden dock. 24. Ler du ofta? Det händer, det händer
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Idag säger jag kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid. Jag har fått det också några gånger.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Puderrosa.





0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers