.dagens

6/14/2011 07:09:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: lugn och ro (det är alltså mat, jag brukar säga att Tyra vill ha lugn och ro då hon ska äta, så nu tror Olivia att det är mat). Fast jag vill verkligen ha lugn och ro också.
DAGENS KLÄDSEL: blåjeans och vit blus.
DAGENS SMINK: Inget Som vanligt
DAGENS FRISYR: sned
DAGENS HÄNDELSE: att handla med tre barn och navkdpärrrn från Hell. Inte kul
DAGENS LÅT: Sommar, sommar, sommar...
DAGENS PLANER: ligga på rygg och äta middag. OBS! Inte samtidigt.
DAGENS SAKNAD: Ork.
DAGENS DUMMASTE: att dra iväg och handla med tre hungriga barn och ett stycke handikappad mamma. Ingen av dem borde ha följt med.
DAGENS SJUKA: Jag.
DAGENS DROG: ska bli jordgubbar. Skulle behöva choklad tror jag.
DAGENS ROLIGASTE: Svante. Han är rolig.
DAGENS FAVORIT: värmedynan.
DAGENS KÖP: en present till Olivia.
DAGENS HUMÖR: pendlar.
DAGENS 'PÅ GÅNG': idag har jag inte mycket på gång.


[ SENASTE ]
1. Kompis du träffade: Martina förgyllde kvällen igår
2. Personen du pratade med: Någon familjemedlem.
3. Du fick SMS av: Camilla
4. Du kramade: Tyra

[ IDAG ]
5. Kläder: jeans och vit blus
[ IMORGON ]
7. Är det: onsdag. 8. Planer: det ska bakas. Och lastas hästar. Och då är min nacke bra igen.
9. Något tråkigt som händer imorgon: nä.






Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers