.kväll

6/08/2011 10:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ligger på golvet utanför Svantes rum. Lillkillen var aningens uppe i varv ikväll efter kvällens glassätande och trädklättrande så han har sprungit en del. Första, men inte sista gången.



Solen har strålat på oss hela dagen. Vi har varit ute hela dagen så min nyans är röd-brun. Barnen har nog inte ändrat färg tack och lov. Tyra gillar inte värmen riktigt så jag hoppas hon vänjer sig. Men vagnen funkade i alla fall.

Just nu längtar jag efter en PW men klockan är för mycket, går jag nu somnar jag aldrig. Försökte vid lunch men det blev kanske tio minuter... Tyra ville inte sova, Svante hade svårt att somna, Olivia vattnade blommor och ville ha hjälp. Det funkade inte helt enkelt.

Johan tvättar bilar. Hoppas han får stanna hemma ikväll. Han har 42,5 timmars öt denna månad av maximala 50. Tur han går av beredskapen imorgon bitti och har semester lagom till midsommar.

Snart soffan hoppas jag!

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers