.wishful

7/13/2010 09:35:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

thinking. Jag hade en önskan igår när jag gick i säng. Det var att jag skulle få sova gott en natt.

Det fick jag. I nästan två timmar. Sen väcktes jag av Olivia som var ledsen över att Johan inte låg i vår säng. Han hade bytt plats med gumman då hon kom. Lämnat oss i sticket. Så kände då Olivia i alla fall, och till slut även jag då jag insåg att jag inte skulle få sova. Olivia har hosta igen och naturligtvis blev det jobbigt för henne då hon låg där och jagade upp sig. Hon klagade även över bihålorna, så det vara bara att hämta bricanyl och alvedon. Sen låg jag och strök henne på ryggen i ett par timmar fram till fyra då vi fick sova en stund. O har vaknat 2–4 ggr per timme och varit ledsen och nu kräktes hon upp morgonmedicinen – ska jag ge henne igen eller? Nu ska vi i alla fall prova äta lite frukost.

 

Later

Etiketter: , ,

1 hälsningar:

Comment by Erika on 13 juli 2010 kl. 09:55

Jag är inte alls avundsjuk vännen, blir trött bara jag hör om den gångna natten. Hoppas nästa natt blir bättre. Kram!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers