.förstveckan

7/31/2010 11:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

avklarad. Av Johans semester alltså. Veckan har vi spenderat i Sundsvallstrakten och egentligen har vi nog inte gjort så mycket. Handlat lite för mycket, lekt massor och haft sand mellan tårna varje minut av varje dag. Bara nattregn någon stund någon natt, och en åskskur på torsdagkvällen så vi har verkligen klarat oss bra. Kunde fått ha varit lite fler soldagar men vi har kunnat sitta ute varenda kväll och det har varit riktigt härligt. En enda mygga såg jag.

Nu är det lite extra semester eftersom barnen följde med farmor och farfar hem i eftermiddag. Vi har varit på middag/inflyttningsfest/beachparty men kom hem för en stund sedan. Väldigt trevligt och underhållande måste jag säga.

Nu blir det lyx utan nattliga uppvaknanden hoppas jag (bara Johan och Baloo sköter sig haha? ) och sovmorgon! Det är inte varje dag det… Svante var otröstlig och hade magknip i eftermiddag, han har nog fått i sig mjölk under dagen. Det börjar vara svårt nu när han är så snabb och verkligen stoppar i sig allt han hittar.. fann honom med en kaka i munnen som Olivia tappat på golvet tidigare idag. Trodde jag hann ta av honom allt men kanske inte. Lite alvedon hjälpte dock mot värsta knipet och vad jag förstår har kvällen varit bättre.

Nu – sängen!

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers