.inredare

7/08/2010 11:42:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svante har stora planer för det här huset. Stora planer. I tell you. Väntar med spänning på slutresultatet. Just nu tänker han lite Japan-inspirerat tror jag. Han har kört ut alla stolar och pallar ur köket. Snart går han väl loss med sågen på köksbordsbenen kan jag tänka mig. Om han inte ändrar sig. Alla soffkuddar har hamnat på golvet – tänker han sig att göra av med soffan helt och hållet kanske? Hästen får ta plats i Baloos hundkorg, var Baloo ska få sin plats återstår att se. Ny tanke, hästen får gå ut på bron. Det funkar inte, ytterdörren går inte upp. Hästen får bo på lilltoan?

Dammsugaren får bli häst istället. Den kan man sitta på. Kul grej. Nytänkande, det är bra. Man ska inte låsa fast sig alltför mycket vid gamla idéer.

Spännande saker händer här, det ska ni veta! Nu börjar dock den lille inredaren verka utmattad, så det får nog bli en liten pausvila.

 

Later.

1 hälsningar:

johan on 9 juli 2010 kl. 08:24

oj så rolig läsning, jag kan bara tänka mig hur det det ut......

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers