.tisdag

7/20/2010 09:48:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag jublade för snabbt. Nu är min telefon paj! Den tålde visst inte en flygtur från biltaket. Som vi har letat. Men någon har hittat den så jag får tillbaka mitt SIM-kort i alla fall. Har det inte för närvarande, så ring Johan om ni vill något. Han har mitt andra mobilnummer….

Har hämtat hem fina Pionen idag. Ska till stan imorgon och lämnas för semin igen… Imorgon hämtar jag hem Bella för nu ska hon gå på bete här i Ulriks och även om hon har det toppen där hon är nu ska det bli skönt att få se hästarna igen och ha Bella nära! Om än inte precis utanför fönstret.

 

Later.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by lillebror on 22 juli 2010 kl. 18:58

men den funkar ju =) Med min skärm fast de blir lite drygt om vi ska hålla på och flytta den mellan varje gång jag behöver den och vice versa ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers