.projekt

7/06/2010 10:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag började så smått på ett litet projekt idag som jag sparat alldeles för länge.

Att välja ut vilka bilder som ska framkallas av de tusentals (skulle tippa över fem-, under tio-) bilder jag har i min mapp sedan förra  våren någon gång. Ska bli spännande att se

a) hur många bilder det blir att framkalla?

b) när jag blir klar med “framkallningsmappen”? I skrivande stund har jag 290 bilder klara att framkalla. Vilket ord förresten. Framkalla. Smaka på det.

Någon som vågar gissa? Moahhahaha

Etiketter:

1 hälsningar:

Josefin on 6 juli 2010 kl. 23:33

Jag tror att det kommer att bli ca 700 bilder att framkalla, (jäkla många att sätta i album sen ;)

Sedan så tror jag att du kommer att vara färdig om en och en halv vecka, inkluderat lite funderings/låta sjunka in tid.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers