.listigt

7/08/2010 12:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Erika inspirerar till tidsfördriv..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Nya bekantskaper
Vad gjorde du kl 06 i morse? försökte somna om efter ett toa-besök
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt i rumssoffan, som nu
Det senaste någon sa till dig: men jag är ju ledsen (Olivia som inte alls är ledsen)
Vad har du druckit idag? O’boy
Vad var det senaste du åt? En makrillsmörgås
Vad var det senaste du köpte? Cola, och en vetelängd
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörk Oliv
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet, småskvittrar emellanåt, lite blåsigt
Godaste glassmaken? Ben & Jerry, no doubt! (Erikas svar får stå för det är faktiskt helt sant)
Sover du tungt? Tyvärr inte.
Drömmer du mardrömmar? Det händer. Och sanndrömmar ibland. Usch.
Trivs du med ditt jobb? Ja, just nu har jag ett perfekt jobb. Men knappast vill jag vara hemma hela livet…
Vad ser du om du tittar till höger? Olivias IKEA-gunga, bland mycket annat.
Vad gör dig glad just nu? Är magen glad, är jag glad.
Humör just nu? Helt OK
Kläder just nu? Ja.
Hur många kuddar sover du med? Öh.. flera.
Morgon eller nattmänniska? Normalt sett är jag nog kväll/nattmänniska. Just nu är jag nog varken det ena eller det andra. Men jag har nog min topp på förmiddagarna.
Snarkar du? Säkert
Stjärntecken? Fisk

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers