God morgon!

11/29/2007 09:31:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tänk vad pigg och utvilad jag skulle vara om jag gick isäng samtidigt som Olivia! Då hade man fått sova 8-9 timmar i sträck... Men vem kommer i säng klockan 20? Inte då jag...

Idag så är Prio ett att angripa det stora tvättberget! Fatta hur mycket tvätt man hinner samla ihop på ett par veckor! Det kommer aldrig att ta slut...jag fyllde en maskin i morse och det syns inte på tvättberget! Annars känns det väldigt trevligt och väldigt lyxigt att ha en ny tvättmaskin. Här sitter jag och skriver och jag HÖR den inte ens! Hihi! Sen är den typ dubbelt så stor som den gamla, digital och har en massa trevliga men säkert fullständigt onödiga funktioner...

DSC00465  2 veckor...

Idag tänker jag dessutom hinna med mina stackars hästar! Bara Olivia samarbetar och sover som hon ska så är det inga problem. Lite kallt är det ju, men nåt ska vi väl kunna hitta på...

Hinner jag ska jag dessutom börja plocka fram adventssakerna - det börjar vara dags om jag ska hinna innan första advent... Vi ska ju bort på lördag, jag och min käre sambo!

Vad gör du idag?

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers