Olivias film.

8/18/2009 05:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nästa stora stjärna med tygeln i ett fast grepp (den mindre ryttaren alltså)

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 18 augusti 2009 kl. 20:11

Ser bra ut,Olivia blir nog bäst!
/mordin

Comment by SMÅKILLARNA on 18 augusti 2009 kl. 21:08

Nä men Hanna jag ångrar mig nu - du får ta och skicka henne till Umeå nu på direkten! *skratt* Skojja bara! Hon ser otroligt mjuk och följsam ut tycker jag trots att hon är mammaledig! =) Riktigt UNDERBART att se film på favvotjejjen! /M

Comment by Hanna on 18 augusti 2009 kl. 21:31

Hon kändes ju faktiskt väldigt fin också, men sist jag red så var hon ju högdräktig (och jag med haha) så allt är ju bra jämfört med det ;) Kul att få rida igen i alla fall!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers