En-aktivitetsregeln.

8/25/2009 09:05:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Med Olivia som liten spädis så hade vi en-aktivitetsregeln. Det innebar att man bara fick planera in max en aktivitet under dagen. Himla bra regel faktiskt, för när man är i spädisbubblan så tar allting tid, man är trött redan innan dagen börjat och helst vill man ju bara ligga hemma och snusa bebis.

Vi har försökt hålla oss till den regeln med Svante också, det har väl gått sådär eftersom min sambo blir så vansinnigt rastlös av att gå hemma. Nu är det ju jag som blir trött och slut och jag bannar mig själv varje gång för att jag inte protesterar… Men nu har jag dagarna för mig själv, och kan alltså planera dem som jag vill = inte alls tills vidare. Lust, ork och framförallt kidsen avgör.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers