Det fortsätter..

8/12/2009 01:37:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ytterligare en sak till listan av teknik som överger oss:

Espressomaskinen. Så nu blir det handvispad latte.

Positivt är ju att jag förmodligen får ut en helt ny iPhone i alla fall.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 12 augusti 2009 kl. 14:18

Oj vad bra att du får en ny iphone iaf! Min bror har en sådan som strulat en del den med. Visst är det lite så att när tekniska maskiner börjar ge upp så följer flera med?! Billigt och bra...Inte! =( Oj vad spännande med visningen nu då! Jag tror helt klart att hon blir klass 1 Hanna för hon är så stor och in jämfört med Athena! Håller tummarna så hårt jag kan härifrån när ni är där eftersom jag JOBBAR den dagen =( Bajs! /Maria

Comment by Hanna on 12 augusti 2009 kl. 15:44

Min funkade ju perfekt tills den hängde sig i uppstarten.. men det är ju bra om man får en ny :)

Jag TYCKER ju såklart att hon är fin, och hon rör sig lätt och luftigt men hennes benställning är ju inte perfekt precis. Bra från sidan men hon har inte hunnit räta ut sig helt och hållet riktig ännu.. Synd med jobbet men vi får väl rapportera!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers