.endag

7/27/2011 03:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Just nu sitter jag och grämer mig. Missade besök av Sara och bebis och det ville jag inte missa! Skittelefon att få slut ström just nu...

Idag har vi annars gjort följande. Vaknat (många gånger), ätit frukost, varit ute, haft picknick, cyklat till hästarna, Svante och Olivia provsatt lite på Pionen, hälsat på hos grannarna (som har hästarna på tomten), kollat på kycklingar, Olivia har hållit i kycklingar, kollat på gamla fina bilar, Svante har startat sin första V8, cyklat mera och nu sover merparten... Olivia är vaken men ögonen små, små.



Tyra sover gott i cykelkärran.

På tal om Sova. Det är tydligen onödigt. Vakade förrförra natten. Orsak: okänd. Förra natten sov jag i alla fall. Men inte gott. Och i natt... Skulle gå och sova när Johan meddelade att han skulle komma hem eftersom tåget han väntade på var mycket försenat. Så, när jag hade ställt in mig på att vara uppe med honom ångrade han sig och stannade på stationen. Somnade till sist vid 01. Vaknade 03 av hungrig Tyra. Baloo hade lyckats ta sig till sophinken så jag fick städa sopor i hela köket. Somnade 03.30 Vaknade av katt som kom in med mus i sovrummet. Bar ut dem. Hunden behövde gå ut och var ute i 20 min. Somnade 04.00 Vaknade av larm 04.10 - skulle se så Johan var vaken och inte missade tåget (som gick 04.15, drygt 5 timmar för sent). Sov en timme. Annan kris. Somnade 05.30. Väcktes 06.00 av hungrig och pigg bebis! Tvingade henne att somna om. Tog en timme... Sen sov vi en timme till innan det blev morgon. Känner mig mycket utvilad idag. Johan hade det inte mycket bättre på tågstationen och tåget men nu är han på väg hem i alla fall. Med ny bil. Ett klipp!

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers